Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::..
UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prosta kierownica- czy wygodniejsza ??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krasnal




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Nie 23:36, 06 Maj 2007    Temat postu:

Napioor napisał:
a jakim cudem wyprostowałeś
ściągałeś kiere ?
manetki ?
i czy mocowanie lusterek nie przekosiło lusterek do wewnątrz ?bo zauważyłem że gwint mocowania lusterek jest po skosie do wewnątrz

Kiera była ściągana (manetki również), a z mocowaniem lusterek rzeczywiście wyszło tak jak mówisz. W 535 zeszły się do środka i konieczne było zrobienie nowych prętów tak, by szkła rozeszły się bardziej na boki. Ale mimo wszystko nie żałuję bo poprawiła się wygoda i o niebo lepiej moto się prowadzi niż na oryginalnych "rogach" Very Happy W 1100 lusterka są wyżej niż moje ramiona (ksywa nie wzięła się znikąd Wink ) i nie musiałem już nic dorabiać, wystarczyło tylko lekko skorygować ustawienie i widoczność do tyłu jest odpowiednia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Napioor




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mierzęcice

PostWysłany: Pon 7:09, 07 Maj 2007    Temat postu:

krasnal napisał:
Napioor napisał:
a jak z chromem na kierownicy nie popękał ?

Nic nie zauważyłem Cool

a masz jakies fotki jak ona wygląda twoja kierownica


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekgryfice




Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfice

PostWysłany: Wto 23:24, 08 Maj 2007    Temat postu:

Fotki by się przydały Krasnal, miło popatrzeć i wtedy u siebie zmienić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krasnal




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Śro 7:38, 09 Maj 2007    Temat postu:

Jak tylko pogoda pozwoli to zrobię i wrzucę Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cagney




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 16:35, 31 Maj 2007    Temat postu:

Witam! Ja swoją 1100 kupiłem z prostą kierownicą (poprzednik przyglebił i wygiął oryginał). Prowadziło się to nieźle, ale mechanior, który robił przegląd powiedział, że przy prostej trzeba wymienic pompę hamulcową - faktycznie na prostej kierze była dziwnie krzywo zamocowana - bo przy hamowaniu na zakręcie może z niej uciec płyn (z braku poziomu) i wtedy efekt `abeesu` murowany (w glebę). Teraz mam wymienioną na baranka i nie narzekam. Co do podwyższania kierownicy, a w związku z tym wymianą przewodów, to problem jest nie z przewodem hamulcowym (bo te w stalowym oplocie łatwo kupic), ale z elektryką : trzeba wymieniac praktycznie całą wiązkę (jak nie potraficie tego zrobic sami, to zobaczycie co Wam powie serwis...), albo lutowac każdy przewód i robic jakąś "puszkę przyłaczeniową". Z tym problemem też się zetknąłem, bo kierownicę na wymianę z tej prostej kupowałem "na oko" i cholera jedna okazała się o 5 cm za wysoka ( a propos - może ktoś chce odkupic???). Pozdrawiam. cagney.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krasnal




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Czw 21:47, 31 Maj 2007    Temat postu:

cagney napisał:
(...) przy prostej trzeba wymienic pompę hamulcową - faktycznie na prostej kierze była dziwnie krzywo zamocowana - bo przy hamowaniu na zakręcie może z niej uciec płyn (z braku poziomu) i wtedy efekt `abeesu` murowany (w glebę).

Shocked Mógłbyś coś więcej na ten temat?? I dlaczego akurat na zakręcie??
Przecież pod pokrywką pompy jest uszczelka a układ jest odpowietrzony. Coś mi się wydaje że mechanior chciał Cię naciągnąć na wydatki Rolling Eyes
Akurat w obu Virażkach na których śmigałem miałem/mam wyprostowe oryginalne "rogi" (manetki są poziomo) i przejechałem tak w sumie ponad 30tys km i nic się nie dzieje. Żadnych wycieków czy problemów z hamowaniem, a po winklach lubię śmigać i hamować się zdarza Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cagney




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pią 20:37, 01 Cze 2007    Temat postu:

Witam! Nie będę bronił mechanika - najczęściej próbują naciągnąc - ale jak pisałem: nowa kierownica była naprawdę prosta (virażka nagle wyglądała jak drag), a pompa znalazła się pod takim kątem, że przy złożeniu się w prawy winkiel sterczała by prawie pionowo w górę. Może jednak coś w tym jest, że producenci tak dopasowują pompy do kiery, by te pompy były względnie poziomo? Ja wolałem nie ryzykowac, poza tym uważam, że chopper to chopper i im kierownica wyższa i bardziej wygięta, to tym ładniej. Ale de gustibus non disputantum... (czy jakoś tak...). Pozdr. cagney.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Napioor




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mierzęcice

PostWysłany: Wto 16:47, 05 Cze 2007    Temat postu:

no i powyginałem
jest super ale zniszczyłem trochę swoją kiere ale jest wielka różnica
i to bardzo kilometry nabijam ile wlezie a ręce mają po prostu jak w raju i się lepiej na motocyklu człowiek prezentuje i w ogóle jest zajefajnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Błażej




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Nie 15:49, 10 Cze 2007    Temat postu:

A mam pytanie jaką prostą kierownice kupić (wymiary albo link) żeby nie trzeba było przedłużać przewodów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Błażej




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pią 14:42, 15 Cze 2007    Temat postu:

chyba nikt mi nie pomoże Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cagney




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Sob 22:21, 16 Cze 2007    Temat postu:

Witam! Jeżeli chcesz, mogę Ci oddac tę kierownicę, którą miałem przy swojej (ale uwaga: zobacz moje poprzednie dwa posty) - wala się gdzieś w garażu. Zwrócisz mi tylko za przesyłkę. Pozdrawiam. cagney.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 23:03, 16 Cze 2007    Temat postu:

ja tez srednio pomoge- bo ja musialem przewody wymieniac...
a do kierownicy to tez trzeba sie przymierzyc... bo nigdy nie wiesz czy bedzie ci wygodnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Błażej




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Sob 23:04, 16 Cze 2007    Temat postu:

jeszcze sie zastanowie, ale dzięki za info

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Błażej




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Pon 10:05, 18 Cze 2007    Temat postu:

A czy jest taka akcesoryjna kierownica w której zbiorniczek płynu hamulcowego jest w podobnej pozycji jak na oryginalnej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:32, 18 Cze 2007    Temat postu:

ale o jaka dokladnie kierownice chodzi? calkowicie prosta? czy po prostu szeroka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin