Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::..
UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Brak pracy jednego cylindra w Virago 1100

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyklop




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:55, 23 Kwi 2007    Temat postu: Brak pracy jednego cylindra w Virago 1100

Witam. U mnie wczoraj pojawił się następujący problem: w mojej Virażce 1100 jeżdżącej na świecach NGK, jak to się mówi ni stąd ni zowąd "przestał pracować" jeden cylinder - przedni. Brak w nim spalania, z wydechu wydostaje się kupa dymu, motor nie ma mocy no i oczywiście gaśnie na wolnych obrotach. Wykręciłem świecę - powiedzmy, że czysta. I co Wy na to? Wszystko zaczęło się w zimie. Zawsze miałem zwyczaj przygotowywać motor do sezonu w zaprzyjaźnionym warsztacie, a ten został w ubiegłym roku zamknięty, więc tylko zmieniłem olej w silniku, świece (znowu na NGK), filtr oleju i olej w kardanie. I w ten sposób od zeszłego sezonu nie regulowałem gaźników, nie sprawdzałem luzów zaworowych. Myślicie, że te dwie regulacje pomogą czy mój chopperek już na żyletki szykować? A tak swoją drogą, to jak zabierałem mu manetką gaz, to zawsze lubił sobie w wydechy strzelić. A ile teraz kosztują te dwie regulacje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wolbi
Administrator



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:15, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Wszystko zalezy gdzie zawieziesz do regulacji, a ceny potrafia byc skrajne! Ostatnio dzwonilem do autoryzowanego serwisu Yamahy (w Poznaniu) to za regulacje gaznikow zawolali mi 150-200zl przy czym uprzedzali ze w niektorych virago moze nie dac sie wyregulowac i wtedy zedra ze mnie tylko 80zl za diagnoze (paranoja!), zadzwonilem do innego serwisu i tam powiedzieli ze za 80zl ze spokojem wyreguluja. Takze lepiej podzwonic do roznych warsztatow i sie popytac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dwaPe




Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 22:41, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Miałem podobny problem po zimowym postoju, nie palił przedni cylinder. Wstawiłem na chwilę jakąś inną świecę i pięknie zagadał, a tamtą wyczyściłem i po chwili już na niej też chodził. Jakoś zauważyłem że bardzo łatwo zalać świecę, a potem to już kapa nie pali i już. A tak na marginesie też mam świece NGK. Co do regulacji to nie sądzę żeby tak od samości nagle się na tyle rozregulował żeby nie chciał palić na jeden baniak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin




Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KOLUSZKI

PostWysłany: Wto 8:44, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Ja dałem do regulacji gażniki i lekką korektę luzow zaworowych też zrobili zapłaciłem 220 zł. Strzelał w ruki i zalewał świece. Teraz jest dobrze. Jak zaleje świece to czyszcze szczotką drucianą i opalam nad ogniem i pali jak burza. A propo NGK wyczytałem tutaj na forum że lepiej chodzi na polskiej iskrze i lepiej nagrzewa silnik. Spróbuję świece już zamówiłem i czeka.
Tak że regulacja gaźników myślę że jest wymagana w Twoim przypadku. Mnie szlak trafiał jak strzelał w rurę i nie miał mocy. teraz mam spokuj.
Surprised


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PowelL




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 8:55, 24 Kwi 2007    Temat postu:

W zeszłym roku w autoryzowanym serwisie Yamahy za regulację zaworów i gaźników zapłaciłem ok. 200zł (Uni-Car Bydgoszcz)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartic




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WRC

PostWysłany: Wto 18:22, 24 Kwi 2007    Temat postu:

eh... muszę kiedyś zaryzykować i samemu spróbować pobawić się w regulację zaworów i gaźników... płacić za każdym razem, a tak trochę czasu poświęcę, a i motocykl lepiej poznam

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyklop




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:52, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Słuchajcie, wizytę w warsztacie mam ustaloną na czwartek, ale dzisiaj mnie coś podkusiło i wykręciłem świecę z przedniego cylindra - wczoraj pisałem, że jest w miarę czysta, chyba jednak nie. Założyłem starą świecę, oczyszczoną, obrzygała się w przeciągu paru sekund, a cylinder jak był zimny tak jest. Chyba jednak nie ma co samemu praktykować i pojechać na czyszczenie i regulację gaźników no i luzów zaworowych. Mam nadzieję, że pomoże...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arek1965




Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pon 20:34, 14 Maj 2007    Temat postu:

Ja mam wizytę ustaloną na 21/05 (masakra). Byłem się umówić i panowie powiedzieli, że konieczne jest czyszczenie i regulacja gaźników (i przedtem zaworów). Razem jakieś 350 zł, ale chyba nie będę żałował. Objawy jak wyżej, chwilami jakby chodził na jednym garnku. Ale to nie świece, sprawdziłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valenciano




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki

PostWysłany: Wto 23:34, 15 Maj 2007    Temat postu:

zwracam uwagę szanownych kolegów na "kupę dymu" - nie jest to wina gaźnika - ja bym sprawdził ciśnienie w cylindrach i obym się mylił...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Śro 19:34, 16 Maj 2007    Temat postu:

Valenciano, jeżeli myśliśmy o tym samym, to cylinder pomimo wszystkiego troszkę by się zagrzał. Ale podzielam twoją uwagę o tym dymie - dziwne !!!
Cyklop, a jakiego koloru jest ten dym ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baciek




Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Karczmiska

PostWysłany: Pon 10:56, 28 Maj 2007    Temat postu:

mam ten sam problem na 2 garczku siada mi swieca juz niewiem jakie wkrecac na NGK przejechalem 30 kilosów Musze ustawic luzy na zaworach i gazniki bo mieszanke mam za bogata tak sadze bo wali czarnym dymem z drugiego gara i zarzuca swiece a morze ktos wie jakie powinny byc luzy na zaworach do 1000

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon001




Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: Pon 18:11, 28 Maj 2007    Temat postu:

miałem to samo tylny cylinder nie zawsze pracował a świece miałem swiezo założone, świeca dostała młotka, przerwa na elektrodzie to teraz 0,55 i chodzi dobrze. Dodam jeszcze ze wczesnej iskra byla strasznie mizerna!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cagney




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 18:19, 31 Maj 2007    Temat postu:

Witam! Dobra rada: nie chcecie miec problemów z niepalącym cylindrem załóżcie świece: DENSO Iridium Power (do virago 1100 o symbolu IW22 5307). Problemy mijają bez wieści.. Pozdro. cagney

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Budzy




Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Sob 22:44, 11 Sie 2007    Temat postu:

Witam! Dzisiaj mnie zawiodła Crying or Very sad . Przy ruszaniu strzeliła i zaczęła dziwnie pracować. Okazało sie że 2-di gar nie pali. Nie mając zapasowej świecy przemieniłem te co miałem. Okazało, się że znów 2-gi nie pali a świeca jest mokra (czyli paliwo dostaje) . Jak chodzi na jednym cylindrze to słychać dziwny dźwięk w okolicy gaźników tak jakby dostawał lewe powietrze. Może wydmuchało uszczelkę z gaźnika przy tym strzeleniu? Miał ktoś podobne objawy? Trochę się niepokoję. Spróbuję sam pogrzebać jak nie dam rady to mechanik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Budzy




Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 21:28, 20 Sie 2007    Temat postu:

Dziś odpowiadam na ww. zapytanie (szkoda że nikt nie doradził), może pomoże komuś innemu. Rozgrzebałem motor razem z bakiem żeby obejrzeć gaźniki myślałem że spadła guma ta co wychodzi z gaźnika lub pękła ale nic takiego nie stwierdziłem. Motor dalej nie palił na jeden gar Sad . Musiałem zawieźć do mechanika. Dziś odebrałem, problem był błahy i banalny ale jak się człowiek nie zna to nie wie. Okazało się że gaźnik jest zasyfiony (nasze kochane CPN-y). Po czyszczeniu gaźników chodzi jak złoto. Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin