Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::..
UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czujnik temperatury oleju do XV535- przydaje się takie coś?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapik83




Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: Nie 12:28, 12 Sie 2007    Temat postu: czujnik temperatury oleju do XV535- przydaje się takie coś?

Witam znalazlem na allegro coś takiego jak czujnik temperatury oleju wkręcany zamiast korka wlewu i chciałem się dowiedzeić od bardziej doświadczonych czy zdaje to egzamin i czy wogóle się przydaje. dzięki za odpowiedż. Pozdrawiam

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Polo




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 17:02, 12 Sie 2007    Temat postu:

zależy jak jest umiejscowiony korek wlewu , w XV 1100 jest tak że czujnika
w czasie jazdy nie odczytasz , wię ja zamontowałem elektroniczny wskaźnik
i czujnki do niego wmontowałem w korek spustowy oleju


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unix




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KrK

PostWysłany: Nie 17:51, 12 Sie 2007    Temat postu:

mam takie cos w XV535, zdaje egzamin... Virazke bardzo trudno przegrzac, ale jest to wykonalne. Wskaznik jest wyskalowany od 20-140C*. Czerwone pole jest miedzy 120-140C*. Podczas jazdy autostradowej temperatura wynosi 80C*, po miescie mniej wiecej tyle samo. Z tego co zauwazylem silnik najlatwiej przegrzac kiedy sie utknie w korku tuz po jezdzie autostradowej... np. jedziesz 120km/h przez dluzszy czas i nagle stajesz... wtedy temperatura szybko wedruje do gory, najwiecej mialem jakies 110C* ale w silniku nie slyszalem niepokojacych dzwiekow. Warto wtedy delikatnie sie obchodzic z manetka az do momentu ponownego schlodzenia (do 80C*). Ogolnie mowiac fajny bajer... przydaje sie tez kiedy gasisz sprzeta i wracasz po paru godzinach, wiesz kiedy wlaczyc ssanie do odpalania (choc i bez tego mozna sie polapac macajac pokrywy silnika Wink )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drapik83




Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: Nie 19:01, 12 Sie 2007    Temat postu:

dzięki za opinie. przydały się ale jednak postanowiłem się obejść bez tego dolożyć kase i zainwestować w gmole i spacerówki bo trochę za dużo urosłem i po 100 km troche mnie je...... w krzyżu. do zobaczenia na trasie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krakers




Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaski LU

PostWysłany: Pon 17:11, 13 Sie 2007    Temat postu:

Polo zarzuć fotki z tego patentu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tete30




Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Pon 20:10, 13 Sie 2007    Temat postu:

drapik83 napisał:
dzięki za opinie. przydały się ale jednak postanowiłem się obejść bez tego dolożyć kase i zainwestować w gmole i spacerówki bo trochę za dużo urosłem i po 100 km troche mnie je...... w krzyżu. do zobaczenia na trasie


aaaa.... to już wiem czemu i mnie je... w krzyżu po dłuższym jeżdżeniu motorem... ech, warto poczytać..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Polo




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 8:08, 14 Sie 2007    Temat postu:

zapodam , i jeszce kika innych patentów z mojej XV

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szramka




Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TARNOW&FRYBURG

PostWysłany: Nie 13:40, 02 Wrz 2007    Temat postu:

Czesc wam wszyscy posiadacze VIRAGO 535
Wlasnie "dobila" nie wypowiedz UNIX"A :"Virazke bardzo trudno przegrzac".
Wlasnie z moja mam taki problem ze dardzo szybko lapie temperature, nawet przy szybkosci 70_80 km na godzine i to juz wystarczy 15 km!!!Kartery
misy olejowej grzeja sie do tego stopnia ze jak je lakko zrosze woda to ta woda sie gotuje>tak ze 100 stopni Celcjusza jest
Dodam ze caly klopot zaczol sie po wymianie sprzegla rozrusznika, dodatkowo jeszcze slychac taki dziwny dziek ze silnika, cos jak gwizd.
Odwiedzam rzesze mechanikow i zaden nie wskazal mi problemu.
nie wiem co jest przyczyna/dodam ze nie szaleje z dozowaniem gazu!!
czekam na odpowiedzi i podpowiedzi na moj adres @.
Z gory dziekuj i szerokiej i bezawaryjnej drogi!!!
szramka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Budzy




Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Nie 18:17, 02 Wrz 2007    Temat postu:

W dziale Tuning jest bardzo dużo przeróbek. Jest też opis montażu czujnika oleju przez Polo (virażkowego McGivera) Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:20, 02 Wrz 2007    Temat postu:

no niestety jest tak ze "sprawne" VIRAGO przegrzac trudno, a nawet chyba jest to niewykonalne przy normalnej jezdzie...
to XV jest silnik przystosowany do bardzo wysokich temperatur, i nie chce tu nikogo urazic ale czujnik temperatury to w sumie gadzet, i to nawet kompletnie nie pasujacy do silnikow chlodzonych powietrzem, bo skoro skala konczy sie na 140 stopniach... a silnik Virago mozna grzac i do 180stopni...
co innego ze biegi przy nagrzanym czasem gorzej wchodza, i ze wydech moze sie przebarwic- co bylo juz poruszane w innym tamacie. ale gownie przebarwia sie przez zbyt dlugie pozostawienie na ssaniu


co do "szramki"- to raczej byt bogata mieszanka i zbyt malo powietrza... wiec najpierw bym zaczal od filtra powietrza, pozniej gazniki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Budzy




Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Nie 19:00, 02 Wrz 2007    Temat postu:

Demid zgadzam się z tobą to jest tylko gadżet. Bez obrazy ale to podobnie jak w poczciwym maluszku zamontowanie wskaźnika temp. oleju. Niektórzy go montowali ale fabrycznie nie był montowany. Podobnie z Virago. Te silniki wytrzymują temp 180C. Więc przegrzanie prawie niemożliwe.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Budzy dnia Nie 22:01, 02 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unix




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KrK

PostWysłany: Nie 21:34, 02 Wrz 2007    Temat postu:

szramka napisał:
Czesc wam wszyscy posiadacze VIRAGO 535
Wlasnie "dobila" nie wypowiedz UNIX"A :"Virazke bardzo trudno przegrzac".
Wlasnie z moja mam taki problem ze dardzo szybko lapie temperature, nawet przy szybkosci 70_80 km na godzine i to juz wystarczy 15 km!!!Kartery
misy olejowej grzeja sie do tego stopnia ze jak je lakko zrosze woda to ta woda sie gotuje>tak ze 100 stopni Celcjusza jest
Dodam ze caly klopot zaczol sie po wymianie sprzegla rozrusznika, dodatkowo jeszcze slychac taki dziwny dziek ze silnika, cos jak gwizd.
Odwiedzam rzesze mechanikow i zaden nie wskazal mi problemu.
nie wiem co jest przyczyna/dodam ze nie szaleje z dozowaniem gazu!!
czekam na odpowiedzi i podpowiedzi na moj adres @.
Z gory dziekuj i szerokiej i bezawaryjnej drogi!!!
szramka


zacznij od:
wymiana oleju, filtrow
swiece
ustawic zawory
wyczyscic i wyregulowac gazniki + ich synchronizacje


silnik najlatwiej przegrzac na ubogiej mieszance, zbyt duzo powietrza w stosunku do paliwa, wiec oprocz regulacji gaznikow warto sprawdzic czy nie zasysa gdzies lewego powietrza (np. przy kruccacc)
a pooza tym skad wiesz ze sie przegrzewa?? tez kiedys myslalem ze mi sie przegrzewa (kiedy nie mialem czujnika), okazalo sie ze iskra wypada co jakis czas bo alternator byl dupniety i brakowalo pradu... strzelal, pierdzial i nie chcial jechac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin