Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::..
UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wybebeszanie wydechów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robson




Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk-wola

PostWysłany: Wto 22:33, 15 Maj 2007    Temat postu:

Czym to przytkać na przegląd proste wystarczy pare drucianych szczotek włożyć takie podobne do mycia butelek tylko metalowe.Czytałem kiedyś o takim rozwiązaniu. A jazda nocą jak sie przypalają daje wrażenie jak by tłoki poszły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pestek




Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa (Skorosze)

PostWysłany: Pią 22:00, 25 Maj 2007    Temat postu:

wolbi napisał:
...Polecam kazdemu wyprucie przynajmniej jednego cygara. Jezeli macie obawy mozecie w srodku nawiercic kilka dziurek i zobaczyc czy sie podoba, ale ide o zaklad ze bedziecie zadowoleni.
Jezeli moge napisac porade to zeby nawiercac dziury jak najblizej krawedzi tlumika....Pozdrowka

Wlasne nawiercilem dookola jednego tlumika 5 otworów. Jest delikatna róznica ale bez sensacji. Niestety mialem tak zdrowa blache ze wiertlo sie stepilo i dalsze wiercenie byloby udreka w tym upale. Przejade w weekend traske zobacze jak to slychac przy wiekszych predkosciach a w poniedzialek prawdopodobnie dokoncze dzielo. Moze najpierw nawierce jeszcze z 4 i wszystkie rozwierce do 8-10mm polatam tak z tydzien i zobacze czy mnie nie zmeczy ten dzwiek. Ale cos mi przeczucie mowi ze to tylko kwestia czasu kiedy pozbede sie calkiem wkladu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darekgarbaty




Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią 15:25, 01 Cze 2007    Temat postu:

dobrze sie zastanówcie czy warto usuwać wkłady z wydechów, jest to proces nieodwracalny, pytałem nowe wydech kosztują majątek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmm757




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świecie

PostWysłany: Sob 0:50, 02 Cze 2007    Temat postu:

tak nieodwracalny
ale choper musi grac basem
a nie bzykac sopranem Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 20:12, 05 Cze 2007    Temat postu:

oczywiscie ze nieodwracalny... ale dzwiek silnika jest nieporownywalnie lepszy... dobry basik a poza tym glosny no i przyrost mocy
wiec wydaje mi sie ze warto... ale nie wiercenie bo to duzo czasu zabiera a poza tym po co skoro mozna (ja mam XV535) po prostu wyjac blachy z wydechu- w moim modelu bylo przyspawane punktowo i nie uzywajac zbyt duzo sily dalo rade je wyjac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pestek




Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa (Skorosze)

PostWysłany: Śro 11:01, 06 Cze 2007    Temat postu:

demid napisał:

...ale nie wiercenie bo to duzo czasu zabiera a poza tym po co skoro mozna (ja mam XV535) po prostu wyjac blachy z wydechu- w moim modelu bylo przyspawane punktowo i nie uzywajac zbyt duzo sily dalo rade je wyjac

znaczy sie z tej puszki co jest przed rurami?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 12:53, 06 Cze 2007    Temat postu:

w tlumikach sa wspawane okragle blachy z dziurami... ich zadaniem jest tlumienie dzwieku jaki sie wydostaje i zamiest je przewiercac mozna je po prostu wyjac ja uzylem kombinerek i troche sily :] a zeby zwiekszyc jeszcze troche gang mozna przewiercic tlumik(ten pod siedzeniem kierowcy)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmm757




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świecie

PostWysłany: Pią 13:26, 08 Cze 2007    Temat postu:

ale nie zapomnij dokonać zmian w gażnikach i nie chodzi tu tylko o regulację srubami (która odpowiada za skład na wolnych obrotach) lecz w ruch powinny pójść także dysze w gażnikach, wolny wydech powoduje zubożenie mieszanki poprzez wydmuchiwanie jej do u.wydechowego w chwili gdy są otwarte zarówno zawory dolotowe jak i wydechowe, na dłuzszą metę pozostawienie fabrycznych ustawień spowoduje wypalenie zaworów, odpowiednio dobrany wydech daje zwyżkę mocy, zły może dać efekt odwrotny
wec jak wywalisz puszke przed wydechami to licz się z wizytą wserwisie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 21:25, 08 Cze 2007    Temat postu:

oczywiscie ze trzeba dokonac regulacji- przez wolne wydechy chcialem miec kilka konikow wiecej, a spalanie 0.5 l na 100 wiecej mnie nie zbawia. ale jesli juz chodzi o sama regulacje to udalem sie do zaprzyjaznionego mechanika... zeby wlasnie nie wypalac sobie zaworow:)
a zwiekszenie mocy jest spore, do tego jeszcze sportowe sprzeglo i mozna pojezdzic
bo zrobie nie wolnych wydechow to chyba najtanszy sposob na zwiekszenie mocy- a efekt jest jeszcze przyjemny dla ucha


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmm757




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świecie

PostWysłany: Sob 10:53, 09 Cze 2007    Temat postu:

i jak bedziecie przejezdzac uliczkami
to alarmy beda sie wlączac w puszkach Mr. Green Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 11:45, 11 Cze 2007    Temat postu:

no az tak glosno nie jest Twisted Evil ... ale przyjemny dla ucha gang sie z rury wydobywa, a zdrugiej strony jadac wieksza trase nie przeszkadza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmm757




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świecie

PostWysłany: Pon 10:32, 18 Cze 2007    Temat postu:

tak tak dziwiek jest super Cool

ale jechac za toba bym nie chcial Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:37, 18 Cze 2007    Temat postu:

nie jest zle... ludzie w grupie ktorej jestem maja glosniejsze wydechy...
a ja jadac moge sobie na sluchawkach sluchac muzyki... wiec chyba az tak dlosno nie jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmm757




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świecie

PostWysłany: Nie 23:33, 15 Lip 2007    Temat postu:

to nie jest zly pomysl
ale przy wiekszych predkosciach
juz slabo slychac muzyke

polecam stopery (zatyczki)
zdaja lepiej egzamin


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jacekkozik




Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonki (Warszawa)

PostWysłany: Nie 20:54, 22 Lip 2007    Temat postu:

ja miałem mój moto niedawno w serwisie (regulacja gaźników) konieczna jest ponowna regulacja nawet po nawierceniu wkładów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin