Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::..
UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak zdjąc ograniczenie mocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marvin




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 22:24, 07 Maj 2007    Temat postu: jak zdjąc ograniczenie mocy

Moja 535 ma jakies ograniczenie mocy - tak mam zapisane w dokumentach. ponieważ jestem laikiem, domyslam sie ze jest to jakas blokada na wydechu - pytanko do szanownych forumowiczów ekspertów - czy można to cos uzunąć czy należy wymienic wydech? jak takie ograniczanie mocy mam sie do pracy silnika? to tak jakby komuś poduszke nałozyć na twarz i kazac biegać 100 km/h - czego ludzie nie wymysla. pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krasnal




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Wto 7:30, 08 Maj 2007    Temat postu:

Z tego co kojarzę to 535 były dławione raczej na gaźnikach (najczęściej) lub wałkach rozrządu a nie wydechach Rolling Eyes Wszystko powinni odczytać w serwisie z numeru ramy/silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartic




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WRC

PostWysłany: Pią 9:45, 11 Maj 2007    Temat postu:

najlepiej uderzyć do serwisu autoryzowaneo po szczegułową odpowiedź. czasami blokowali na kolanku wydechowym, na krućcach, gaźnikach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cagney




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 18:31, 31 Maj 2007    Temat postu:

Witam! A cena zdjęcia będzie taka, że padniesz... Pozdr. cagney.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Czw 23:48, 31 Maj 2007    Temat postu:

Jeżeli tak twierdzisz, to chyba wiesz w czym sprawa. Ja niestety nie mam takiej wiedzy, ale gdybym wiedział, to bym się nią podzielił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cagney




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pią 20:15, 01 Cze 2007    Temat postu:

Witam! Cen na zdejmowanie ograniczników z Virago nie znam, ale zdejmowałem ograniczenia z quada (chinola, więc częsci były naprawdę tanie!): gaz pod kciukiem (przeróbka, ograniczenia mechaniczne) 200, nowy moduł 350, ograniczenia na tłumiku 180, nowe dysze w gaźniku 100, robota 150, czyli razem prawie 1000. Efekt: rozpieprzenie po 150 kilometrach całego układu napędowego, łącznie z wałem Kardana (szczęście, że importer uznał mi reklamację).

Jakiś miesiąc temu dowiadywałem się, ile kosztuje rozblokowanie Yamachy DT 50 mojej pociechy: ogólna cena (moduł, zębatki, nowe dysze, łańcuch, nowy tłumik) - prawie 1500. Do tego jeszcze robocizna i masz odpowiedź o ceny. Przy Virago będzie na bank drożej.

Ja szczerze mówiąc uważam, że zamiast bawic się w przeróbki i "tuningi", lepiej sprzedac ("-Niezajeżdżony, przecież ma jeszcze założone ograniczniki") i kupic coś większego. Zobaczysz, że będzie taniej, a efekty dużo lepsze... Pozdr. cagney.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marvin




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 22:50, 01 Cze 2007    Temat postu:

to prawda, że w takim układzie zmiana motocykla jest zupełnie zasadna. poucze się na mojej 535 i kupię może Drag Stara.pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marvin




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 14:43, 08 Lip 2007    Temat postu:

juz wiem jak mam ograniczona moc: tuleje ograniczające światło na wydechu oraz gumowe wkładki w gaźniku - wywalam jedno i drugie Smile
Na śląsku polecam serwis Grzegorza Szarego w Rudzie Sląskiej - gość wie co robi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dwaPe




Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 13:57, 23 Lip 2007    Temat postu:

marvin napisał:

Na śląsku polecam serwis Grzegorza Szarego w Rudzie Sląskiej - gość wie co robi.


a możesz podać jakieś bliższe namiary na ten warsztat ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin