Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::..
UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jaka szeroka opona do tyłu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marvin




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 22:48, 23 Kwi 2007    Temat postu: jaka szeroka opona do tyłu

chyba chciałbym wymienic oponę w tylnym kole na szeroki kapeć. jaka najszersza opona pasuje do 535 bez dodatkowych przeróbek???
pozdrawiam wszystkich forumowiczów !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartic




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WRC

PostWysłany: Wto 18:14, 24 Kwi 2007    Temat postu:

170/80 to jest max, jaki da się wcisnąć na 3.5''. normalnie masz pewnie 140/90. ogólnie, przedział dla 3.5'' jest 130/70 - 170/80. jak to będzie wyglądać?? nie wiem, ale sam się zastanawiam (może 160/80,90 włożę)

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krasnal




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Wto 18:41, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Jeśli wachacz jest taki sam jak w 1100 to 170 powinna wejść. Nie polecam jednak zakładania tak szerokiej gumy. Motocykl na zakrętach sprawuje się o wiele gorzej, po prostu jest inna krzywizna opony.
Jak kupiłem 1100 to miałem właśnie 170 i zakrety brałem "na kwadrat", na 2,3 razy. Po założeniu 140 (ew.150) śmiga w winklach tak że spod gmola iskry lecą Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartic




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WRC

PostWysłany: Wto 18:47, 24 Kwi 2007    Temat postu:

jestem ciekaw, czy to nie przez profil opony? może gdyby sportową TL założyć i wcisnąć dętkę i wydąć tą oponę? może?? tak gdybam

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ViragoYama




Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brwinów

PostWysłany: Pon 23:48, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Tylko po co zmieniać, źe się Wam dobrze jeździ. Producent przewidział rozmiar optymalny do jazdy więc po co zmieniać, tylko po to by była grubsza?
Ja mam 140 w XV750 i jeździ mi się znakomicie. Nie mówię, że zamykam bieżnik ale kładę się bezstresowo w każdy zakręt.

VY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PowelL




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 8:13, 01 Maj 2007    Temat postu:

ViragoYama ma rację. Po co zakładać tak szeroki kapeć, skoro producent przewidział ok. 140/90? Przyjemność podczas jazdy jest według mnie ważniejsza niż bajerancki wygląd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marvin




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 13:46, 04 Maj 2007    Temat postu:

zgadzam się co do dylematu wygląd vs. wygoda i rozwiązanie producenta. zostaję zatem przy mojej starej oponce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartic




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WRC

PostWysłany: Pią 9:38, 11 Maj 2007    Temat postu:

...a kupujecie tylko opony bridgestona, bo takie zamieścił producent w serwisówce?? prooszę....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cagney




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 18:36, 31 Maj 2007    Temat postu:

Witam! Jeżeli chcesz zobaczyc efekty szerszych opon w motocyklu, to wpisz do wyszukiwarki grafiki frazę "motorcycle crash". Będzie dużo odpowiedzi na Twoje pytania... pozdr. cagney.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:52, 17 Cze 2007    Temat postu:

ja osobiscie tez mam 140... i tez bridgestona...
dobrze sie na nich jezdzi, wejscia w zakret to zaden problem a czy motor zle wyglada... moim zdaniem jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek




Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów, woj.dolnośląskie

PostWysłany: Pon 11:20, 18 Cze 2007    Temat postu:

Ja też uważam, że lepsze jest wrogiem dobrego. To nie dragster.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krakers




Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaski LU

PostWysłany: Wto 12:41, 19 Cze 2007    Temat postu:

A tak na marginesie to gdzie kupić taką oponę 140/90

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krasnal




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Wto 14:01, 19 Cze 2007    Temat postu:

Ot choćby [link widoczny dla zalogowanych]. Do wyboru są dwie: Hi-Max i ProMaxx.
Kiedyś jeździłem na Hi-Max'ie i sprawowała się naprawdę dobrze. Zdarłem ją prawie do płótna Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin