Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::..
UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

XV250 nie wchodzi na wysokie obroty- gaznik?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riggs1




Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:15, 05 Sie 2007    Temat postu: XV250 nie wchodzi na wysokie obroty- gaznik?

prosilbym o pomoc. Ostatnio podczas jazdy, zaraz po zatankowaniu prulem moja Virazka i nagle zaczela mi sie dlawic i schodzic z obrotow.Na postoju spokojnie odpalilem jeszcze raz- odpala idealnie, na luzie bez dotykania manetki pracuje rownomiernie, przy stopniowym dodawaniu gazu jeszcze wchodzi na obroty , natomiast w momencie jak wchodzi na wyzsze to zaczyna sie dlawic i obroty spadaja. Jako ze jestem dosc zielony z mechaniki prosze o zrozumienie. Podjalem nastepujace kroki : sprawdzilem linke od manetki gazu- nigdzie nie blokuje, pozniej wydech (dziurawilem dookola cygar i jedno z nich sie lekko przekrzywilo , myslalem ze sie dlawi spalinami, ze jest przytkany gdzies, ale wywalilem cygara wiec to na pewno tez nie to, pozniej juz z kumplem zerknelismy do filtru powietrza, ale ten wydawal sie w porzadku (tzn bylo w nim sporo oleju, nie wiem czy tak powinno byc, ale filtr nie byl zapchany) wiec doszlismy do wiosku ze moze to byc juz tylko gaznik. Zgadzacie sie ze mna? Paliwo moglo byc zapaskudzone i nazbieralo sie i gaznik sie przytkal. Nie chce go dawac do serwisu bo wole ta kase wykorzystac na paliwo zeby pojezdzic wiecej. Mam ksiazke serwisowa po ang i rozrysowany schemat gaznika. Mozecie mi powiedziec realnie czy poradze sobie z rozkreceniem i zlozeniem potem tego i regulacja? na co powinienem zwrocic uwage przy rozkrecaniu i czy sa jakies elementy ktorych nie moge czyscic w benzynie? (Bo ponoc to najlepszy sposob czyszczenia gaznikow) . Z gory dziekuje za pomoc!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wolbi
Administrator



Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 13:56, 06 Sie 2007    Temat postu:

Przylaczam sie do pytania, gdyz od jakiegos czasu mam podobne objawy, tzn. virago nie chce ciagnac powyzej 120km/h (dlawi i przestaje pracowac jeden gar). Takze podejrzewam gazniki, gdyz nie byly wyregulowane idealnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riggs1




Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:13, 06 Sie 2007    Temat postu:

to ze nie ciagnie wiecej niz 120 km/h to osobna sprawa bo tez tak mam, tylko ze maksymalna predkosc jaka moglem wtedy osiagnac wracajac do domu bylo 30km/h wiec ewidentnie cos jest nie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
korx




Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sierpc / Wawa

PostWysłany: Pon 17:56, 06 Sie 2007    Temat postu:

w mojej ksiazniczce (535) sytuacja jest taka sama,nie ma wyzszych obrotow, V-max to 115km/h ale zapala i idealnie i wolne obroty tez rowno pracuja.Jutro jade do serwisu yamahy z tym + generalny przeglad to napisze co bylo przyczyna takiego zachowania.Osobiscie wydaje mi sie ze to membrana padla co neistety wiaze sie ze sporymi kosztami Sad dodam ze gazniki mam wyregulowane,zawory tez nie stukaja i filtry tez ok wiec to musi byc membrana.Pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
korx




Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sierpc / Wawa

PostWysłany: Czw 0:44, 09 Sie 2007    Temat postu:

pojechalem do serwisu yamahy i okazalo sie ze za sprawe odpowiedzialna byla jedna mebrana ,sama membrana byla w lux stanie , guma jak nowa ale cos tam wypadalo jakas tuleja czy cos wiec do podkleili specjalnym klejem i jest juz ok,wrocila moc i obroty.Pozdr. dodam ze za wymiane oleji filtrow+synch gaznikow + swiece + kontrola hamolcow i zawieszenia zaplacilem 330 zł w autoryzowanym serwisie Yamahy w plocku wiec uwazam ze wcale nie drogo.Oczywiscie wszystkie czesci ich./virago 535

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin