Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::..
UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przedni hamulec w stalowym oplocie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unix




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KrK

PostWysłany: Wto 15:56, 15 Maj 2007    Temat postu: przedni hamulec w stalowym oplocie

Witam,

od kiedy mam Virago 535, narzekam na przedni hamulec... jest po prostu beznadziejny. Plyn mam ok, tarcza (wersja nacinana) i klocki tez. Wymaga duzo sily i nie jest "ostry". Jechalem na chinczyki FYM 150 i nawet to ma lepszy przedni hamulec. Czytalem na necie ze inni tez maja ten problem.
Chyba zaloze przewod w stalowym oplocie, moze choc troche poprawi skutecznosc.

znalezione na necie

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartic




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WRC

PostWysłany: Wto 20:47, 15 Maj 2007    Temat postu:

a czyściłeś? zacisk? u mnie od brudu był efekt 'abs' ehehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pestek




Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa (Skorosze)

PostWysłany: Śro 0:08, 16 Maj 2007    Temat postu:

Ja tez sie zastanawiam nad zmaiana przewodu na stalowy oplot. Na motobazarach mozna za 120PLN juz kupic, Na miejscu zaciskaja koncowki. Ciekawe jaka jest w praktyce roznica miedzy takim, a jakims firmowym (oprocz ceny).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 0:28, 05 Cze 2007    Temat postu:

ja mam stalowy oplot i wiem ze roznica jest zadna... a nadal trzeba sporo sily...

dodajac jeszcze- stalowy oplot nic nie zmienia!!! standardowe przewody sa zbrojone a oprocz tego ze motor lepiej wyglada to wszytko pozostaje po staremu. zeby zmiejszyc sile potrzebna do hamowania to trzeba by zmienic typ zacisku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dangel




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 19:20, 13 Cze 2007    Temat postu:

jak battic napisał przeczyś dokładnie zacisk. Bartica zacisk czyściliśmy chba ponad godzinkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unix




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KrK

PostWysłany: Sob 17:59, 16 Cze 2007    Temat postu:

spoko... w takim razie na celownik idzie zacisk... nie byl ruszany od kiedy mam moto, ktore przed zakupem dosyc dlugo musialo stac nieruszane bo gazniki byly niezle zasyfione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
demid




Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 18:37, 16 Cze 2007    Temat postu:

no dokladnie... sprawdz jak wyglada sam tloczek
no i wypadalo by wymienic plyn hamulcowy... on tez ma zwiazek z sila hamowania
jak juz cos robic do raz a dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin