Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::..
UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prosta kierownica- czy wygodniejsza ??
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Błażej




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Śro 21:28, 25 Kwi 2007    Temat postu: Prosta kierownica- czy wygodniejsza ??

mam takie pytanko jak sie jeździ na prostej kierownicy, bo od mojej rogatej to po 100 km ręce troche bolą, znaczy sie dokładnie to prawa, ale to może dlatego że źle gaz trzymam Laughing ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PowelL




Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 21:43, 25 Kwi 2007    Temat postu: Re: Prosta kierownica- czy wygodniejsza ??

Błażej napisał:
po 100 km ręce troche bolą, znaczy sie dokładnie to prawa, ale to może dlatego że źle gaz trzymam Laughing ??


Pewnie odkręcasz za bardzo, piracie jeden Laughing

A tak poważnie, to ja mam rogatą kierę i nic mnie nie boli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dwaPe




Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 22:47, 25 Kwi 2007    Temat postu:

mi drętwieją dłonie, bardziej prawa (tylko bez głupich docinków Wink ) . Też mam rogatą kierownicę i musiałem opuścić ją dość nisko aby zmniejszyć ten efekt, ale za to teraz gorzej się manewruje bo przy maksymalnym skręcie kiera haczy o kolana. Też już myślę o zmianie kierownicy na bardziej rozgiętą i wtedy powinno być lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmm757




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świecie

PostWysłany: Śro 23:57, 25 Kwi 2007    Temat postu:

a przy prostej krzez bedzie cie bolal
bo z deka do przodu bedziesz pochylony Very Happy Very Happy

nie zartuje

jak masz prosta to sie lepiej manewruje
np na piachu, ja mam rogata i nie zamienie jej na prosta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krasnal




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Czw 7:27, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Przy długich trasach też miałem problem, po 3-4 godzinach zaczynały boleć mnie barki. Rozwiązaniem okazało się odgięcie oryginalnych "rogów" na zgięciu blisko manetek. Powstała kierownica szersza (poprawiło się prowadzenie) ale wyższa od prostej. Sylwetka się wyprostowała, nie trzeba się pochylać jak przy prostej Very Happy Po tym zabiegu spokojnie dało się robić 600-700km dziennie bez problemu. Po kupnie 1100 zrobiłem dokładnie to samo. Teraz nic tylko śmigać godzinami Laughing

Gdyby ktoś chciał wymieniać kierownicę to trzeba uważać na długości instalacji elektrycznej, linek oraz przewodu hamulcowego. Przy zbyt wysokiej kierownicy wszystko będzie za krótkiei czeka go wymiana bądź przedłużanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juhas




Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:17, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Miałem na początku prosta, ale zmieniłem na barana. Na prostej nie jeździło sie wygodnie, bolały plecy po dłuższej jeździe. Dodatkowo była jakaś krótka ta kierycha i ciężko sie manewrowało przy małej prędkości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber




Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Karkonosze

PostWysłany: Czw 10:09, 26 Kwi 2007    Temat postu:

krasnal napisał:
Rozwiązaniem okazało się odgięcie oryginalnych "rogów" na zgięciu blisko manetek. Po kupnie 1100 zrobiłem dokładnie to samo. Teraz nic tylko śmigać godzinami Laughing



A jak ty żes to panie Krasnal zrobił? Z tego co wiem, to raczej czujna operacja... Mogę w niedzielę podjechac do podgięcia? Poważnie pytam. Buber


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krasnal




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Czw 10:51, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Buber napisał:
A jak ty żes to panie Krasnal zrobił? Z tego co wiem, to raczej czujna operacja...

Zestaw naprawczy:
- rura 0,5m o średnicy większej niż kierownica,
- dwie blaszki miedziane coby kiery nie porysować,
- imdało,
- miarka,
- parę kluczy do odkręcenia kiery,
- czujne oko.
Prosty zestaw? Very Happy

Całością kierował znajomy mechanik, ja robiłem za pozoranta i podawacza narzędzi. Wystarczy po wyjęciu kierownicy odpowiednio zainstalować ją w imadle korzystając z blaszek miedzianych. Potem na koncówkę nakładamy rurę i odginamy w założonym przez nas kierunku. Z drugim końcem robimy podobnie.
Najwięcej problemów jest z tym, że kierownica musi być prosta. Ale wystarczy położyć ją na równym stole by zobaczyć czy manetki są w tej samej wysokości nad blatem, z reguły po 2-3 poprawkach gięcia wszystko jest dobrze. Zostaje ją przykręcić i cieszyć sie jazdą Very Happy
Żałuję, że w Kletnie nie było kumpla który kupił ode mnie 535, wszystko byłoby widać gołym okiem.

Co do przyjazdu to nie wiem, kumpel ma ostatnio troszkę zajęć (budowa, studia) i nie wiem kiedy i czy ma troszkę wolnego Rolling Eyes Jeśli masz gdzieś dostęp do niedrogich kierownic to lepiej poprzymierzać i kupić, zawsze będzie można wrócić do stanu wyjściowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber




Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Karkonosze

PostWysłany: Czw 12:13, 26 Kwi 2007    Temat postu:

No i chyb atak sie to skończy Smile

Ale dzięki za radę! W takim systemie to chyba dam radę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcysiek




Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 21:49, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Ja mam prostą kierę i jeżdzi mi się b.wygodnie, jest jednak wyżej połozona na dłuższych wspornikach i plecy nie bolą...poza tym wydaje mi sie ładniejsza, ale to rzecz gustu....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozak




Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Nie 15:37, 29 Kwi 2007    Temat postu:

ja mam prostą kierownicę i jak dla mnie jest super. Jak przysiadałem się na Virago z oryginalną kierownicą to cos mi nie pasowało, ale może to kwestia przyzwyczajenia. Każdemu pasuje co innego. Teraz zachorowałem na spacerówki, które znalazłem ostatnio w internecie (580 zł). Muszę chyba rozbić świnkę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmm757




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świecie

PostWysłany: Nie 20:03, 29 Kwi 2007    Temat postu:

taa ja tez chcialem spacerowki kupic
ale do gmoli, a te od kaki nie pasowaly Sad

trudno
wszystko w swoim czasie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Napioor




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mierzęcice

PostWysłany: Sob 12:43, 05 Maj 2007    Temat postu:

krasnal napisał:
Przy długich trasach też miałem problem, po 3-4 godzinach zaczynały boleć mnie barki. Rozwiązaniem okazało się odgięcie oryginalnych "rogów" na zgięciu blisko manetek. Powstała kierownica szersza (poprawiło się prowadzenie) ale wyższa od prostej. Sylwetka się wyprostowała, nie trzeba się pochylać jak przy prostej Very Happy Po tym zabiegu spokojnie dało się robić 600-700km dziennie bez problemu. Po kupnie 1100 zrobiłem dokładnie to samo. Teraz nic tylko śmigać godzinami Laughing

Gdyby ktoś chciał wymieniać kierownicę to trzeba uważać na długości instalacji elektrycznej, linek oraz przewodu hamulcowego. Przy zbyt wysokiej kierownicy wszystko będzie za krótkiei czeka go wymiana bądź przedłużanie.

a jak z chromem na kierownicy nie popękał ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krasnal




Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Sob 13:16, 05 Maj 2007    Temat postu:

Napioor napisał:
a jak z chromem na kierownicy nie popękał ?

Nic nie zauważyłem Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Napioor




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mierzęcice

PostWysłany: Sob 17:40, 05 Maj 2007    Temat postu:

a jakim cudem wyprostowałeś
ściągałeś kiere ?
manetki ?
i czy mocowanie lusterek nie przekosiło lusterek do wewnątrz ?bo zauważyłem że gwint mocowania lusterek jest po skosie do wewnątrz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin