Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::..
UWAGA !! Forum przeniesione pod adres www.virago.com.pl UWAGA ! !
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Membrany w gaznikach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unix




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KrK

PostWysłany: Nie 20:25, 19 Sie 2007    Temat postu: Membrany w gaznikach

Witam,

jak sie ma sprawa obadania membran ? bo podejrzewam ze u mnie sa do d*** Wink Czy trzeba wyciagac gazniki czy wystarczy zdjac pokrywe z boku ? Pytam bo niedlugo oddaje motocykl na serwis i jesli jest z tym duzo dupczenia to zostawie temat na zime a tymczasem bede jezdzil na starych.

pozdro thx za info

EDIT/ motocykl to XV535


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buchalter




Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pon 7:55, 20 Sie 2007    Temat postu:

Wystarczy zdjąć pokrywę z boku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dangel




Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 16:44, 27 Sie 2007    Temat postu:

Którego?? jak się siedzi na moto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unix




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KrK

PostWysłany: Wto 18:51, 28 Sie 2007    Temat postu:

pierdziawka w serwisie, czekam na telefon ... strach sie bac Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
And




Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żagań

PostWysłany: Wto 21:24, 28 Sie 2007    Temat postu:

Hej. Ja wymieniałem sam membranki w tamtym roku. Koszt był około 500 zł za dwie. Musiałem odkręcić tą puszkę pod zbiornikiem gdzie są cewki, jak siedzisz to z prawej strony i wtedy masz dostęp do pokrywek w obu gaźnikach mają kształt 'około' kwadratów z walcem wysokości około 1 cm z przodu. Tam są takie śrubki po 4 na pokrywke ale mają dziwny gwint, wiec je wykręciłem na chama i wstawiłem nowe śrubki- konwencjonalne. Po odkręceniu uważaj bo jest tam taka duża sprężyna. I potem masz już membrany. Na 'dnie' każdej z nich jest iglica. Uważnie ją wyjmij i zapamiętaj ułożenie 'drobiazgów'. Musisz przełożyć do nowych. Iglica ma ustawienia wysokości reguluje sie tym mieszanke (i spalanie), ale raczej nie zmieniaj, ja jak dałem na najuboższą to potem nie dawało rady odpalić i miałem kłopoty- przestawiłem na tak jak było. Przepraszam jeśli nie mówię językiem mechanika, ale poprostu chce pomóc bo robiłem to sam. Pozdro i powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unix




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KrK

PostWysłany: Śro 11:29, 29 Sie 2007    Temat postu:

And napisał:
Hej. Ja wymieniałem sam membranki w tamtym roku. Koszt był około 500 zł za dwie. Musiałem odkręcić tą puszkę pod zbiornikiem gdzie są cewki, jak siedzisz to z prawej strony i wtedy masz dostęp do pokrywek w obu gaźnikach mają kształt 'około' kwadratów z walcem wysokości około 1 cm z przodu. Tam są takie śrubki po 4 na pokrywke ale mają dziwny gwint, wiec je wykręciłem na chama i wstawiłem nowe śrubki- konwencjonalne. Po odkręceniu uważaj bo jest tam taka duża sprężyna. I potem masz już membrany. Na 'dnie' każdej z nich jest iglica. Uważnie ją wyjmij i zapamiętaj ułożenie 'drobiazgów'. Musisz przełożyć do nowych. Iglica ma ustawienia wysokości reguluje sie tym mieszanke (i spalanie), ale raczej nie zmieniaj, ja jak dałem na najuboższą to potem nie dawało rady odpalić i miałem kłopoty- przestawiłem na tak jak było. Przepraszam jeśli nie mówię językiem mechanika, ale poprostu chce pomóc bo robiłem to sam. Pozdro i powodzenia.

spoko, dzieki za info, ale wymienie wszystko w serwisie. Dobrze ze Ci nie odpalil na ubogiej mieszance, bo bys szybko wykonczyl sprzeta z powodu przegrzewania sie. Wypalilo by tez gniazda zaworow Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Unix




Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KrK

PostWysłany: Sob 13:25, 01 Wrz 2007    Temat postu:

e no cacy, wszystko jest ok, tylko synchronizacja gaznikuf byla totalnia rozjechana Laughing . i ciekawostka, po 6 tys. km luzy na zaworach delikatnie sie przestawily ale i tak ustawiono jak trza ... no to kolejny serwis bedzie juz po przekroczeniu 70tysi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..:: Yamaha Virago - Forum Miłośników ::.. Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin